فروش توری پنجره دوجداره وین تک در کرج

فروش توری پنجره دوجداره وین تک در کرج, فروش توری پنجره, توری پنجره دوجداره, قیمت پنجره دوجداره, تعویض پنجره دوجداره,

فروش توری پنجره دوجداره وین تک در کرج

چهار شنبه 27 ارديبهشت 1396
12:10
توری پنجره دوجداره

پنجره ماندگار از جمله شرکت هایی می باشد که در صنعت درب و پنجره دو و سه جداره فعالیت داشته و مطابق با علم روز دنیا نسبت به تولید و فروش پنجره دوجداره وین تک در کرج و دیگر شهر ها خود مبادرت ورزیده است . ازدیگر خدماتی که تیم کاری پنجره ماندگار ارائه می کند فروش و نصب توری در انواع مختلف است و تحویل و نصب توری در کمترین زمان و به بهترین شکل ممکن صورت میپذیرد.وين تك با بهره گيري از بهترين مواد اوليه كه قبل از ارائه به خطوط توليد در آزمايشگاه مورد تست هاي كيفي قرار مي گيرد و با تلفيق مديريت هدفمند و تكنولوژي برتر در توليد، مفتخر به دريافت بيش از ۱۳ استاندارد و و گواهينامه فني معتبر شده است كه از جمله آنها مي توان به استانداردهاي ift ROSENHEIM، RAL و گواهينامه هاي ايزو ۹۰۰۱ و ايزو ۱۴۰۰۱ اشاره كرد. درب و پنجره هاي دوجداره UPVC ، عايق حرارتي هستند. متريال استفاده شده از آنها مي تواند در شرايط سخت جوي مانند رطوبت بالا، آب و هواي خشك و گرم، دماي زير صفر و يا حرارت بسيار بالا ظاهر خود را حفظ نمايد.

وینتک

اين شرايط تأثيري بر محصولات ساخته شده از يو پي وي سي ندارد و اين محصولات مي توانند ساليان متوالي بدون تغيير شكل يا هر گونه ايرادي بدون نياز به نگهداري خاصي به كار خود ادامه دهند. همچنين اين درب و پنجره ها در برابر آتش مقاوم هستند. آزمايش هاي بسياري در اين زمينه بر روي آنها انجام شده است كه نشان مي دهد درب و پنجره يو پي وي سي در آتش سوزي، دافع آتش خواهد بود
خاصيت اين نوع محصولات مقاومت بالاي آنها در برابر آب و رطوبت است. نوع ساخت آنها به نحوي است كه فاصله يا ترك براي نفوذ آب در آنها وجود نخواهد داشت. همچنين اين محصولات خصلت ضدآب بودن را نيز دارا هستند كه در شرايط آب و هوايي خاص بهترين انتخاب محسوب مي شوند.
درب و پنجره هاي “يو پي وي سي” نسبت به انواع چوبي، آلومينيومي و آهني عايق هاي به مراتب بهتري هستند. در ساخت اين نوع پنجره ها، به طور معمول از شيشه دوجداره استفاده مي شود كه امكان رد و بدل شدن گرما يا سرما از محيط داخلي خانه به خارج و يا بالعكس را تقريباً غير ممكن مي سازد. اين خاصيت عايق بودن براي به وجود آوردن محيطي لذت بخش و همچنين پايين آوردن مصرف انرژي بسيار مناسب است.
در واقع يو پي وي سي به دليل اينكه هادي حرارت نيست ماده اي مناسب براي كاهش مصرف انرژي به شمار مي رود. در برابر آلودگي صوتي نيز محصولات توليد شده از يو پي وي سي عايق هاي بسيار مناسبي هستند. همچنين اين محصولات از ايمني بالايي برخوردارند. زيرا مكانيزم قفل و يراق آنها بسيار كارآمد است؛ تخريب قفل و شكستن قاب يو پي وي سي براي ورود به ساختمان كار چندان آساني نيست.
شركت دماپَن براي توليد محصولات خود، از پروفيل Wintech استفاده مي كند. محصولات وين تك با بيش از ۳۰ سال سابقه توليد، با توجه به كيفيت بالا و رعايت استانداردهاي لازم در مراحل توليد، به بيش از ۶۰ كشور صادر مي شود. اين مجموعه جهت سرويس دهي مطلوب به مشتريان خود، علاوه بر كارخانجات توليدي خود در كشور تركيه (شهر آنتاليا)، در شش كشور آلمان، روسيه، اوكراين، هندوستان، آذربايجان و تونس (و اخيراً ايران) كارخانجات توليدي ايجاد كرده و در ۵۴ كشور دفاتر فروش، انبارهاي محصولات و شبكه هاي نمايندگي فروش داير كرده است. طراحي پروفيل هاي وين تك امكان نصب انواع يراق آلات و ايجاد بازشوهاي متنوع را در سيستم هاي درب و پنجره uPVC فراهم مي كند. استفاده از يراق آلات استاندارد در ارتقاء كيفي درب و پنجره های upvc موثر بوده و رعايت نكات فني و پهناي بازشو، وزن شيشه هاي لنگه بازشوها در انتخاب نوع يراق آلات از نكات حائز اهميت است.